ارتباط بازاریابی محتوا با سئو
نوشته شده توسط : عباسی


حتی درصورتی که شایسته ترین محتوا را با در لحاظ به دست آوردن علایق و سلایق استفاده کننده و با شایسته ترین کیفیت ایجاد کرده باشید،  سئو سایت  تا هنگامی نتوانید آن را به دست جامعه غرض برسانید هیچ بهره‌ای ندارد. نوشته‌علمی‌ای که کسی آن را نخواند به چه در می خورد!؟

به نمونه گذشته برگردیم البته این توشه از نظر کاربر. اینجانب که در ادامه راهی برای نماید کردن پروسه پیری پوستم میگردم، سوالم را در گوگل سرچ می کنم. از فی مابین نتایجی که نشان داده می گردد، به یک‌سری گزینه از لینک و پیوند‌های ورقه نخستین مراجعه میکنم و با یک سری متاع و نحوه درمانی آشنا میشوم. هیچ کس برای پیشگیری از پیری پوست به کاغذ دوم حاصل گوگل نمی‌رود!

این جا seo به امداد بازاریابی محتوا می آید. شما محتوای کیفیت بالا را ساخت و ساز کرده‌اید و در آن داده ها گزینه عشق و علاقه کاربر را گنجانده‌اید. درحال حاضر می بایست کاری فرمایید که‌این محتوا در معرض رویت کرد کاربر قرار بگیرد و این فعالیت را با تکنیک‌های seo انجام می‌دهید.

 

ولی بهینه سازی در مرحله پیش از ساخت محتوا هم به یاری بازاریابی محتوا می آید. هنگامی که شما تحقیق لغت ها کلیدی را ابتدا می کنید و محتوا را با به کارگیری از آن لغات باصرفه‌سازی می کنید. در واقع تحلیل می کنید که عموم منظور‌هایشان را با چه کلماتی جست‌وجو می‌نمایند و به عبارتی عبارات را در متن خویش می‌گنجانید.

همگی تکنیک‌های seo در سرویس بازاریابی محتوا میباشند. باصرفه‌سازی تیتر، با صرفه‌سازی url، باصرفه‌سازی تگ‌ها و مهمتر از کلیه ساختار پیوند‌سازی داخلی و فرنگی.

با انجام تکنیک‌های بهینه سازی و باصرفه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو، محتوای وبسایت‌تان را در معرض روءیت کرد مخاطبان قرار می‌دهید. مخاطبان به وبسایت‌تان می آیند، حالا در‌صورتی‌که کیفیت محتوایی که ساخت کرده‌اید بالا باشد و داده ها مایحتاج را در چنگ مخاطبان قرار دهد، آنها به وب سایت اعتماد می‌نمایند، سرگرم آن می گردند، با آن تعامل می‌نمایند و در غایت تنی چند از آنان به مشتری تبدیل می گردند.

بیشتر بخوانید : چه‌گونه درجه تارنما را صرفا با به کار گیری از پیوند سازی داخلی بالا ببریم؟
هم اکنون منظورمان از رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی معین شد. درصورتی که محتوای باکیفیتی ساخت‌و‌ساز نمایید البته آن را برای موتورهای جست‌وجو با صرفه‌سازی نکرده باشید، کسی آن را نمی‌بیند و زحمات‌تان هدر می‌رود. درضمن در‌حالتی که وبسایت و محتوا را باصرفه کرده باشید و با رعایت مجموع اصول بهینه سازی آن را به درجه‌های نخستین نتیجه ها جست‌وجو برسانید ولی محتوای باکیفیتی ارائه ندهید، عموم اعتمادشان را به وبسایت از دست می دهند، نرخ پریدن بالا می‌رود و نرخ کلیک زیر می آید.

در‌این نوشته ی علمی به آنالیز رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی پرداختیم. دو معنا جداازهم در دنیای دیجیتال مارکتینگ که ارتباطی تنگاتنگ با هم دارا هستند و هرکدام تاثیر دیگری را کامل شدن می‌نمایند. فیض گفت و گو این می گردد که برای جذب استفاده کننده از روش محتوا، می بایست از تکنیک‌های بهینه سازی به کارگیری فرمائید و برای مراقبت رابطه با کاربر و تبدیل وی به مشتری می بایست اصول بازاریابی محتوا را رعایت نمائید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: